Catalog

Record Details

Catalog Search



Verity :  la sombra de un engaño  Cover Image Book Book

Verity : la sombra de un engaño / Colleen Hoover ; traducción de Claudia Conde.

Hoover, Colleen, (author.). Conde, Claudia, (translator.).

Summary:

Un autor, que escribe sobre un autor que lee sobre otro autor, la sensación constante de que alguien te está mintiendo, pero quién es?. Lowen Ashleigh, autora al borde de la bancarrota, recibe un encargo que le cambiará la vida: Jeremy, el flamante marido de Verity Crawford, una de las autoras más importantes del momento, la contrata para terminar la serie de libros en la que trabajaba su mujer antes de sufrir un grave accidente que la ha dejado en coma. Lowen se instala en la mansión del matrimonio para poder trabajar en las notas en las que trabajaba Verity, con la esperanza de encontrar material suficiente para empezar con su encargo, pero lo que no esperaba descubrir en la caótica oficina es una autobiografía de la propia Verity, escondida para que nunca salga a la luz. Un autor, que escribe sobre un autor que lee sobre otro autor, la sensación constante de que alguien te está mintiendo, pero quién es?
"Lowen Ashleigh is a struggling writer on the brink of financial ruin when she accepts the job offer of a lifetime. Jeremy Crawford, husband of bestselling author Verity Crawford, has hired Lowen to complete the remaining books in a successful series hisinjured wife is unable to finish. Lowen arrives at the Crawford home, ready to sort through years of Verity's notes and outlines, hoping to find enough material to get her started. What Lowen doesn't expect to uncover in the chaotic office is an unfinished autobiography Verity never intended for anyone to read"-- Provided by publisher.

Record details

  • ISBN: 9786070769252
  • ISBN: 6070769252
  • ISBN: 9786070799396
  • ISBN: 6070790871
  • Physical Description: 364 pages ; 23 cm
  • Edition: Tercera reimpresión en Mexico: Mayo de 2022.
  • Publisher: Ciudad de México : Planeta : 2022.

Content descriptions

General Note:
Publisher, publish date and paging may vary.
Language Note:
In Spanish, translated from the English.
Subject: Married people > Fiction.
Secrecy > Fiction.
Family secrets > Fiction.
Man-woman relationships > Fiction.
Women authors > Fiction.
Manuscripts > Fiction.
Genre: Thrillers (Fiction)
Romance fiction.

Available copies

  • 5 of 5 copies available at Missouri Evergreen. (Show)
  • 2 of 2 copies available at Cass County.

Holds

  • 0 current holds with 5 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Cass County Library-Garden City SPANISH F HOO 2022 (Text) 0002206328128 Spanish Collection Available -
Cass County Library-Northern Resource Center SPANISH F HOO 2022 (Text) 0002206328136 Spanish Collection Available -

Summary: Un autor, que escribe sobre un autor que lee sobre otro autor, la sensación constante de que alguien te está mintiendo, pero quién es?. Lowen Ashleigh, autora al borde de la bancarrota, recibe un encargo que le cambiará la vida: Jeremy, el flamante marido de Verity Crawford, una de las autoras más importantes del momento, la contrata para terminar la serie de libros en la que trabajaba su mujer antes de sufrir un grave accidente que la ha dejado en coma. Lowen se instala en la mansión del matrimonio para poder trabajar en las notas en las que trabajaba Verity, con la esperanza de encontrar material suficiente para empezar con su encargo, pero lo que no esperaba descubrir en la caótica oficina es una autobiografía de la propia Verity, escondida para que nunca salga a la luz. Un autor, que escribe sobre un autor que lee sobre otro autor, la sensación constante de que alguien te está mintiendo, pero quién es?
"Lowen Ashleigh is a struggling writer on the brink of financial ruin when she accepts the job offer of a lifetime. Jeremy Crawford, husband of bestselling author Verity Crawford, has hired Lowen to complete the remaining books in a successful series hisinjured wife is unable to finish. Lowen arrives at the Crawford home, ready to sort through years of Verity's notes and outlines, hoping to find enough material to get her started. What Lowen doesn't expect to uncover in the chaotic office is an unfinished autobiography Verity never intended for anyone to read"--

Additional Resources